Nu ska jag lyckas ;)

Nä, nu är det dags att ta tag i den här bloggen. Har sagt det så många gånger förut, men nu ska jag verkligen försöka hålla den igång med minst några inlägg i veckan i alla fall. Så får vi se om jag kan lyckas, haha.

Det har hänt en hel del sen sist jag bloggade. Mycket resor till akademiska sjukhuset i Uppsala till exempel. Men mer om det skriver jag i ett separat inlägg, för det är en del...

Annars har det väl egentligen mest vart helt vanliga vardagar som rullat på. Jobb, förskola och försöka umgås så mycket som möjligt med barnen efter det.

Nu i helgen överraskade vi barnens farmor och farfar (och faster med familj oxå) och åkte med husvagnen till Laxsjön. Dom hade ingen aning om att vi skulle komma så dom blev väldigt glada och överraskade ;)
Så där var vi torsdag till lördag. Alice har vi knappt sett under dessa dagar för hon har lekt och haft kul non stop med kusinen Ronja. Dom är så söta ihop dom där två ❤️

Lucas fick feber igår när vi var påväg hem. Tror mest på värmeslag. Han blev jättedålig på kvällen sen, stackarn. Somnade väl vid 23 iaf och sov gott hela natten, och idag mår han bra igen. Idag har vi ändå en hemmadag och innedag. Så det har blivit att tvätta en massa tvätt och storstädning såsom rensning under soffan och liknande. Herregud vad mycket små leksaker, tofsar, hårspännen och nappar(!) det kan hamna där under. Helt sjukt.

Nej, nu ska jag ta och hänga sista maskinen tvätt, ta en kaffe och bygga pussel med barnen innan det är dags att börja med middagen.

Ett inlägg om Lucas och hans knöl kommer, lovar inget men förhoppningsvis blir det idag ;) haha

Vi hittade smultron efter förskolan i onsdags. Överlyckliga barn ❤️
Ramlade i gräset, tyckte det var mysigt där, sen satt han där och myste i säkert en kvart 😍
1 Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥:

skriven

Woho! :D Tänker inte ens säga lycka till den här gången, för jag vet ju hur detta med bloggande brukar gå ;) hahah!

Svar: Haha!! Mjo, nu får vi se den här gången... Appen sluta funka igår när jag skulle lägga upp ett inlägg (så hela inlägget försvann...). Men nu verkar den funka så får fixa det idag när jag får tid 👍
Nina Karlsson

Kommentera här: