👎

Hej! 

Ännu en mĂ„nad har gĂ„tt sen jag senast skrev hĂ€r. Testar igen...ska man lyckas med mer Ă€n ett-tvĂ„ inlĂ€gg den hĂ€r gĂ„ngen tro? ;) 

Jag har tyvĂ€rr inga bilder att lĂ€gga upp frĂ„n den hĂ€r mĂ„naden. För min telefon dog och vĂ€grar starta helt plötsligt. Eller, plötsligt kanske man inte ska kalla det. Batteriet har vart dĂ„ligt ett tag nu, sĂ„ det var vĂ€l egentligen ganska vĂ€ntat. 
Dumt av mig att inte lĂ€gga över bilder och sĂ€kerhetskopiera telefonen innan det bara. För det Ă€r inte speciellt roligt att bli av med ca 1000 bilder... 

Menmen, det finns viktigare saker Ă€n bilder, sĂ„ det Ă€r vĂ€l bara att försöka glömma bort det. Det Ă€r ju dock bara en eller tvĂ„ mĂ„naders bilder som försvunnit. Och en del har man ju hunnit lĂ€gga upp pĂ„ instagram och Facebook, sĂ„ nog ska jag överleva iaf ;) 

Nu sitter jag alltsĂ„ hĂ€r med en gammal iphone 4s. Helt otroligt seg Ă€r den...och liten. Men det Ă€r ju en telefon iaf! 

För 1-2 veckor sen var jag och Lucas sjukt förkylda. Och nu verkar det ha börjat om igen... Lucas har hostat hela natten och det har jag med. 
Jimmy och Alice verkar klara sig rĂ€tt bra i alla fall, och det Ă€r ju skönt det :) 

Idag vet jag inte vad som hĂ€nder. VĂ€dret ser trĂ„kigt ut och alla regnklĂ€der Ă€r pĂ„ förskolan...sĂ„ vi lĂ€r ju inte gĂ„ ut Ă„ plaska i vattenpölar. 
Kanske Ă„ka till mamma, vi sa nĂ„gon dag i helgen sĂ„ vi fĂ„r vĂ€l se om det blir av idag eller imorgon :) 

NĂ€e, nu ska jag lyda Alice och följa med henne upp och leka, haha. 
Men först - lite bilder frĂ„n en liten promenad lĂ€ngs Ă„n i torsdags :) 

Vi hittade en labyrint. Inte jĂ€ttesvĂ„r, men det tog ett tag innan vi kom ut Ă€ndĂ„...haha (jag kom iaf först 😉) 


KlĂ€tterapan som ska klĂ€ttra pĂ„ precis ALLT. 



Kommentera hÀr: