Mystiska leksaker

Det tog lite längre tid än jag trodde igår... Vi började vid 12 och var klara 17, så en timme mer än jag gissade på ;) haha. 
Vi åkte till Enköping, bytte bil och sen åkte vi till mamma och åt mat. Vi var inte där förrän 18:30 ungefär, för det regnade, snöade och blåste så mycket, så man såg inte speciellt långt fram. Och på vägen till mamma springer det ju massa rådjur och älgar hela tiden så jag vågade inte köra så fort... Men fram kom vi ju i alla fall till slut. 
Vi åkte hemåt vid 20:30, Lucas somnade som en stock när vi kom hem, haha. Alice hade sovit drygt två timmar på dagen, så hon höll sig vaken till efter 22, dock låg vi i sängen ett bra tag innan hon somnade :) 

Idag ska vi städa, golven behöver skuras (fast enligt mig behöver dom väl skuras typ varannan dag ;) ) 
Ikväll kommer Jimmys mamma hit, sen stannar hon till söndag. Hon och Jimmy ska till nåt medium imorgon. Sånt där som jag bara tror är påhitt och hur larvigt som helst ;) 
Menmen, dom tror på sånt där så dom kommer säkert ha kul! 
Så ska jag och barnen mysa ensamma här hemma under tiden ❤️ 

Nu ska jag ta (ännu en) kopp kaffe innan jag sätter igång och plockar undan alla miljoner leksaker som på något sätt tagit sig ner för trappen och in till vardagsrumsgolvet... ;) 

Kommentera här: