Godmorgon


Godmorgon säger jag och den här lilla tokisen! 
Vi sitter just nu och tittar på prinsessan Sofia i soffan, snart ska vi plocka fram lite frukost och sen är det dags att börja göras i ordning för förskola och jobb. Eller ja, jag är redan klar. Brukar försöka bli klar innan dom andra ska väckas så jag kan fokusera på att få Alice klar istället. Annars kommer vi aldrig i tid skulle jag tro ;) 

Men nej. Nu blir det frukost! 
1 Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥:

skriven

Här hemma äter vi frukost alla tre samtidigt, haha!

Svar: Jo, det gör vi med, fast alla fyra :D
Men Lucas sov länge just den dagen så jag och Alice tog en egen frukost i soffan ;) annars hade hon inte hunnit i tid till förskolan :)
Nina Karlsson

2 Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥:

skriven

Men åh vad mysigt att äta frukost allihopa jämt :D

Svar: Jaa! Det finns ju alltid undantag, typ om nån av oss börjar tidigt eller så. Men nu när bara en av oss jobbar så äter vi ihop varje dag :) viktigt att göra så mycket som möjligt tillsammans hela familjen :) även om det bara är något så enkelt som frukost ;)
Nina Karlsson

Kommentera här: