Vet ni..?

Ni vet när man börjar bli så trött att man blir helt snurrig i huvudet och blandar ihop allt som händer? Eller när man råkar göra "välling" av kaffepulver? Eller råkat lägga barnen i fel sängar om dom somnat på soffan, blandat ihop dagarna och åkt till ett ställe man egentligen skulle vart på dagen innan, eller kanske smällt upp en bildörr i huvudet så hårt att man gett sig själv en rejäl hjärnskakning? 

Ja, många av er vet nog vad jag menar. Man är rätt så (väldigt) trött och gör lite tokiga saker helt enkelt. Eller är det bara jag som är lite extra snurrig och klumpig..? 

I alla fall, ni vet när man sovit max 7-8 timmar per natt ganska länge? Och inte i sträck, utan i ungefär 2-4 timmar åt gången. 
Ni vet när man haft sån sömn och varit så tokig i över ett år? 

Då är det väldigt skönt att helt plötsligt få sova hela 8 timmar i sträck. Ja, ganska så underbart faktiskt! 
Nu hoppas jag bara att det fortsätter såhär... ;) 

1 Anonym:

skriven

Åh vad härligt! Vad jag kände mig bortskämd helt plötsligt, hihi

Svar: Haha ;)
Ja, jag var ganska bortskämd med Alice. Men med Lucas blev det annat, han vaknar fortfarande på nätterna... Men förhoppningsvis ändras det nu :)
Nina Karlsson

Kommentera här: