Jodå, jag lever än

Hej! 

Det verkar inte funka att ladda upp alla bilder från appen, den vill helt enkelt inte! Haha. 
Jag får lägga över bilderna på datorn istället, det fixar jag ikväll. Ikväll blir det även ett inlägg om den här helgen. 
Har inte tid att skriva om det nu, tänkte mest bara berätta att vi lever och att vi är hemma i lugnet igen :) 

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, sen väcka Alice. Sover hon för länge nu så somnar hon inte innan kl 23 ikväll, det kan jag lova...och det vore ju dumt med tanke på att hon ska orka gå upp i tid imorgon :) 

1 Evelina - mamma till lille Emil ♥:

skriven

Haha känner igen dedär med att vara-vaken-sent-barn, fast Emil är nog värre en Alice kan jag tänka mig ;D

Svar: Haha, ja, han verkar kunna vara vaken väldigt länge på kvällen han ;p men det ändras säkert nu när han börjar på förskolan :)

Alice lägger vi alltid mellan 19-20 i veckorna (och typ 20-21 på helgen), och oftast har hon somnat då eftersom det blivit en rutin. Men ibland kommer perioder då hon "INTE VILL SOVA MAMMA!!", haha ;D
Nina Karlsson

2 Evelina - mamma till lille Emil ♥:

skriven

Ja jag tror det kommer bli stor skillnad nu. Han kommer ju får lov att gå upp mycket tidigare på mornarna så då kommer han ju inte orka lika länge, hoppas jag! ;)

Men såklart det kan komma perioder, även om man har rutiner ;D

Svar: Haha. Det lär han inte orka nej :D förskolan blir dom riktigt trötta av ;)
Nina Karlsson

Kommentera här: