Inte världens bästa natt/morgon

Igår kväll somnade Alice typ kl 22. Hon ville inte sova. Ja, igen. Det har vart så ett tag nu. Sova är väl tråkigt, antar jag. 

När hon hade somnat tittade jag och Jimmy på tv en stund...som blev en ganska lång stund. När vi skulle gå upp och lägga oss (någon gång efter tolv), kom jag på att jag glömt hänga tvätten. Så det var bara att gå ner och göra det. 
När jag kom upp igen vaknade Lucas och var hungrig. Han brukar vakna runt 1 och äta lite. 
För det mesta brukar jag då lyfta över honom till vår säng och liggamma, för då kan jag typ halvsova medan han snuttar och somnar om. Men inatt kunde jag inte det. För Alice somnade i våran säng igår kväll, och om båda barnen ligger mellan oss så blir det lätt så att Alice sparkar eller rullar på Lucas i sömnen. Och det vill man ju inte. 

Så jag fick sätta mig upp, amma, lägga tillbax bebis i sin säng, lägga mig i sängen, resa mig upp igen för han var väl inte klar(?!), ta upp bebis, amma lite till, hålla kvar bebis i famnen en stund extra för att vara säker på att han sover, lägga ner bebis i sin säng, lägga mig i sängen. Och äntligen somna! Synd bara att klockan hann bli typ 1. 

Lucas vaknade ännu en gång för att äta kl 3, då tänkte jag mig väl inte för, så jag tog över honom i våran säng och liggammade som jag brukar. Och vi båda somnade om. Men som tur var gick det bra. Storasyster rullade mest på pappa inatt, som tur var, så lillebror klarade sig utan sparkar och liknande. 

Sen vaknade Lucas igen kl 5 och verkade inte speciellt hungrig, för han bet mig mest bara när han snuttade. Verkade inte heller ha några planer på att somna om. Så jag skulle gå ner med honom för att inte väcka dom andra två. 
Och när jag drog av täcket upptäckte jag en fullbajsad blöja. Woho, precis det man vill vakna av efter en natt med mindre än fyra timmars sömn! 
...eller kanske inte. 


Mmh, underbara barn, haha. 
Det är tur att han är söt...och att det här inte händer varje natt ;) 

Nu har han somnat, två timmar senare, så nu ska jag hämta en kopp kaffe (utan  mjölk, buhu, för den tog slut igår vid middagen...). Om en halvtimme ska jag väcka Alice och göra henne redo för förskolan :) 
1 BrianPierb:

skriven

Any Darknet market, especially the ones as popular as
Empire are under constant DDoS attacks which is why at
times the primary URL may not work and you’d need mirrors
to access the Darknet market.

Empire Market Log in
Empire Market

2 RobertTof:

skriven

Thanks to bots, it's possible to run thousands of
transactions at the same time
[url=
https://feshopcc.pl]cvvshop2018[/url]

Kommentera här: