Helgen

Har inte haft tid innan, så det får bli ett "helgen"-inlägg någon dag för sent istället ;) 

I fredags kom mamma, Fabbe, Malin och Zacke hit och fikade och busade lite. Mamma hade med sig glass så barnen var väldigt nöjda måste jag säga. Tror Alice fick i sig drygt två tallrikar (små iofs, men ändå). Hon är verkligen ett litet glassmonster min lilla tjej. 

Sen hände väl inte så mycket mer än det vanliga. Mera bus med vild Alice (hej sockerkick!), middag och mys i soffan fram till läggdags. 

I lördags kom pappa och Carro hit på middag. Vi gjorde hamburgare som vi grillade, så hade vi en god sallad och pommes till det. Gott var det. 
Sen blev det mys i soffan tills dom åkte hem strax innan 21. 
Då blev det ESC på tvn och sen somnade jag på två sekunder tror jag. Inte varje dag jag är vaken till efter midnatt längre, haha. 

På söndagen hände inget speciellt. Vi var ute och lekte lite i lekparken, tog en liten promenad. Sen veckohandlade vi och köpte pizza när Jimmy kom hem från jobbet. 

Japp, det var våran helg det. Inte så intressant för er att läsa om kanske, men jag vill ha sånt här kvar i bloggen ändå. Så man kan gå tillbax och läsa senare :) 


Kommentera här: