Mina stackars älsklingar...

Hejsan! 
Det blev inget mer inlägg igår... Men Alice fick över 40 grader feber och var såklart inte så glad, stackarn <3 
Sen på kvällen när Alice hade somnat...ja, då fick Lucas ont i magen och har haft det fram till nu typ, vet inte om jag ätit nåt dumt kanske. 
Och inatt vaknade Lucas upp och hade jätteont i magen och bara skrek, samtidigt vaknade Alice av hostan och var ledsen. Båda två skulle (såklart) alltså vara hos mig samtidigt. Så det blev lite kaos en stund inatt, haha. Men jag lyckades lösa det, med Lucas över axeln och Alice i knät kunde jag trösta båda två samtidigt :) 
Och vi somnade om alla tre drygt ett timme senare. 
Så som ni förhoppningsvis förstår har jag inte haft tid att blogga! 

Nu ska jag gå och fixa lunch. Nån lat lunch...typ ägg/korv-macka? Ja, så får det bli! 

Mammas sjukling <3 

Hon har fortfarande 39 grader feber, men idag har hon i alla fall orkat pussla lite :) 

Och här har vi en liten kille som äntligen blivit glad efter magont :) 

Kommentera här: