Lite trött...

Man ska väl egentligen inte klaga...men jag är så trööött! Haha. Lucas sov inte bra alls inatt heller, det blev amning en gång i timmen inatt också. Det verkar vara det enda sättet att få honom att somna om på, i alla fall dom senaste två nätterna. Idag har han även ätit med bara 1.5 timmes mellanrum hela dagen och sovit MAX en halvtimme åt gången. Två timmar har han sammanlagt sovit under hela dagen.
Men så är det väl när han växer :)

Så sitter jag och skriver det här kl 23:30 när Lucas faktiskt har sovit i över två timmar i sträck... Varför sitter jag här? Varför sover jag inte?! Imorgon SKA jag lägga mig när han somnar. Även om det är kl 19-20 när Alice somnar, som det brukar vara. 
 
Men äsch, det där vill väl inte ni läsa om. Men jag har tyvärr inte så mycket mer att skriva om idag då vi bara har gjort det vanliga (Alice var hemma från dagis pga att dom bara gick halvdag och Jimmy kunde inte hämta så tidigt som dagis stängde). Vi har lekt en massa, lagat mat, diskat, ritat, målat, gått på promenad, gungat, åkt rutschkana, myst i soffan, pusslat...ja, sånt vi gör typ varje dag :) 
 
Nej, nu ska jag sova. Måste ju faktiskt upp tidigt imorgon för att göra Alice klar för dagis. 
 
 
 
Förresten! Min choklad/banan-kaka jag gjorde igår blev faktiskt god. Speciellt med lite grädde till, hehe. Måste skriva upp hur jag gjorde den så jag kan göra den fler gånger...med någon pytte-ändring bara så blir den nog näst intill perfekt nästa gång ;) 
 

Kommentera här: