God morgon?

Igår kväll gjorde jag scheman till alla städ-kunder som har fasta städningar varje vecka/månad. Så att Jimmy skulle slippa göra det. Jag blev klar typ klockan ett inatt. Gick då upp och la mig i sängen, ammade Lucas som vaknade. Vi somnade väl snabbt både jag och Lucas, och sen vaknade han minst en gång i timmen fram till kl 6 då jag gick ner med honom för att han hade ont i magen. Antagligen för att han har ätit så ofta inatt. 
Så jag är trööött idag...

Idag blir det förskolan för Alice. Äntligen (för henne alltså, jag tycker det är mysigt att ha henne hemma jag, tyvärr får jag ju inte det varje dag då hon gääärna är på förskolan, haha). Som hon har längtat dit! 
Själv ska jag passa på att städa och vika tvätt. Kul va? ;) 

Mamma, Fabbe och mormor kommer hit en stund innan 15 så dom hinner mysa lite med Lucas innan Alice kommer hem. För när Alice kommer hem så får mormor inte ens peta på Lucas kan jag lova - det är ju bara hennes mormor!? Haha! :) 

När dom har åkt ska vi väl äta, och sen ska vi nog bara mysa fram tills sovdags, för jag tror Alice kommer vara väldigt trött efter förskolan idag. 

Nä, nu måste jag gå upp och väcka min stora tjej om hon inte redan är vaken. 

Kommentera här: