Dagen

Imorse kom Alice in till oss kl 10. Vet dock inte om hon hade vart vaken tidigare än så, men det var då hon kom in till oss i alla fall. Så vi fick en rejäl sovmorgon idag! Lucas sov mellan oss så han sov lika länge han. 
Jimmy som hade tänkt börja städa kl 10 på förskolan idag fick alltså ändra om sina planer så han började ungefär 11:30 istället. Men han kom ändå hem tidigt. Strax efter kl 15 var han hemma igen :) 

Under tiden som Jimmy jobbade var resten av oss ute. Vi tog en liten promenad runt området, letade efter fina stenar att måla, Alice åkte 511 gånger (typ) i rutschkanan, gungade... Ja, lite allt möjligt. Jag passade även på att putsa fönstren på nedre våningen när vi ändå var ute. Det behövdes...för flera månader sen...så ja, det var dags. Haha. 
Lucas sov hela tiden vi var ute och alltså sov han i typ 3 timmar i sträck. Den killen tycker verkligen om att sova ute! :) 

Nu är Jimmy och Alice uppe och leker och jag står i köket och väntar på att steken ska bli klar så jag kan börja med såsen. 
Är så hungrig! Och när det luktar så gott som det luktar när man gör stek...då blir man ju inte mindre hungrig direkt. Haha :) 

Efter maten blir det nog mys i soffan, kanske en film, innan Alice ska sova och Jimmy ska träna. 
Sen ska jag bara sitta i soffan med alla mina ljus runt omkring och bara ta det lugnt! 

Slänger in två bilder på mina underbara små busungar också <3 



1 Evelina - mamma till Emil:

skriven

Hahaha usch, har du sett våra fönster!? Vårat köksfönster ser ut som jag vet inte vad. Alla katter brukar stå där och jaga insekter så det är lagom fint :D

Svar: Jo, jag har sett köksfönstret iaf ;)
Men vårat var mycket värre faktiskt! Våra katter tycker nämligen oxå om att sitta vid fönstret och smutsa ner :p
Lite pinsamt att det såg ut så eftersom vi båda jobbar på "Gustafssons fönsterputs", hahaha..

Bara att säga till så putsar vi, ni kan få granne-rabatt ;D haha!
Nina Karlsson

2 Evelina - mamma till lille Emil ♥:

skriven

Svar till ditt svar; Haha åh, så snällt ;) Kanske kan göra upp det där eftersom Sebbe skottade i vintras? hahaha! Nejdå, vi ska nog kunna tvätta våra egna fönster.. någon gång ;D

Svar: Det har du ju rätt i förstås ;)
Nina Karlsson

Kommentera här: