Oops...

Alltså, jag sa i mitten på månaden att vi hade klarat av "vabruari" rätt så bra ändå. Och det var visst väldigt dumt sagt...
Först fick jag jättehög feber och mådde väldigt dåligt för någon vecka sen. Sen blev ju Alice sjuk i helgen med jättehög feber och så. Nu har hon "bara" en ganska mild förkylning kvar. 
Själv blev jag jätteförkyld igår kväll. Och halsen ska vi inte ens prata om. Prata kan jag ju typ inte ens göra förresten...
Hosta har vi allihop (förutom Lucas då) oxå. Så ja, jag får väl ändra mig och säga att vi INTE har vart ovanligt friska för "vabruari"... 
 
Usch. Nä, nu vill vi bli friska igen! Så idag blir det nog en innedag med en massa massa mys. Vi var ju ute ganska länge två gånger igår så vi FÅR ha en innedag idag, tycker jag ;) 

Nej, nu ska jag lägga upp lite bilder i ett nytt inlägg, och sen gå och steka lite köttbullar!

Kommentera här: