Godmorgon

Vaknar upp och hör att Alice är vaken (hon når inte upp till handtaget så hon kan inte öppna dörrarna här, och vi måste ha dörrarna stängda på natten...annars vaknar Alice femtioelva gånger av att katterna har något tokryck). När jag går dit och öppnar dörren åt henne så går vi tillbaks in i sovrummet för att hämta Lucas. Då säger hon "snööö, massa snö!". Jag trodde inte på henne, så vi gick fram till fönstret och tittade. 
Och jo, det fanns snö där. Väldigt mycket snö till och med. Hm... 
Jaja, kul för Alice i alla fall! Vi bestämde att vi ska ut och åka pulka så fort Jimmy kommer hem, och det får jag höra typ varannan minut just nu, haha! 
Men jag hade ju nästan förväntat mig att det skulle bli vår snart ;) 

Efter att vi har åkt pulka ska vi in till stan (äntligen, vet ni hur tråkigt det är att vara fast hemma utan körkort?) och handla till mig, Alice och Malin i helgen. Jimmy ska iväg till Skövde fredag till söndag, så Malin kommer hit och gör oss sällskap. Kanske inte fredag till söndag, men någon dag i alla fall. Det får hon bestämma själv. Om inte Alice tvingar henne att typ flytta in här förstås ;) 

Nä, nu ska jag sätta igång en maskin tvätt, sen ska jag snart ställa mig och steka pannkakor som vi kan äta till lunch. Äntligen blir det pannkakor! Skrev för några dagar sen att jag skulle göra det, men så blev det inte för vi hade inget mjöl. 
Nä, inte intressant för er så nu ska jag sluta, haha! 

Kommentera här: