Godmorgon!

Här sitter vi och myser i soffan framför Bee Movie :) 
Vi har precis ätit frukost. I alla fall jag och Alice, för moster Maaalin ligger här bredvid och sover fortfarande. 

När filmen är slut ska jag smita ut i köket och ta den lilla disken som finns där. Om barnen är glada såklart. Sen händer det nog inte så mycket mer idag, mer än det vanliga man gör hemma alltså. Tog tempen på Alice nyss och den visade 38.3. 
Hon är ändå rätt så pigg just nu, men det går ju upp och ner hela tiden. 
Inatt har hon väl vaknat och blivit ledsen minst 4-5 gånger av hostan. Usch, vilken dum hosta hon fått! Så hon fick sova bredvid mig. 
Men jag klagar verkligen inte, det var väldigt mysigt att sova mellan mina småttingar, måste jag säga :) 

Nä, nu ska jag lägga ner Lucas som tydligen har somnat, sen ska jag och Alice se klart på filmen. 


Kommentera här: