Hoppsan...

Alltså, jag har tänkt skriva något inlägg typ varje dag i en vecka nu. Men det har kommit annat ivägen varje gång. 

Jaja, jag skriver ett litet inlägg nu i alla fall, så får jag skriva mer och lägga upp lite bilder senare idag. 

Sen förra gången jag skrev har det inte hänt så jättemycket. Tror jag, haha. 
Vi hade Jimmys föräldrar och syster med familj här över påsk, men annars har väl dagarna bara vart som vanligt. 
För några dagar sen var vi på kosläpp med mamma, Fabbe och Zacke. Kossorna är ju bara för söta när dom skuttar runt! 
Alice blev rädd när en ko kom lite nära. Men just nu är hon rädd för det mesta som rör på sig, så... ;) 
Spindlar (nejdå, inte mitt fel!), myror, flugor...och tydligen kossor oxå. Haha! 
Men det går nog över om ett tag.

Nu är jag jätteförkyld. Jimmy med. Som tur är har barnen klarat sig än så länge, så jag hoppas dom klarar sig helt. Och om dom nu måste bli sjuka så hoppas jag att dom i alla fall håller sig friska över helgen. 
Imorgon åker vi till Trollhättan och på fredag tar vi båten över till Danmark och åker till ett badhotell där. Jag tror Alice kommer ha sååå kul där! :) 

Nä, nu ska jag ta den lilla disken som blev efter frukosten och sen ska jag vika lite tvätt. 
Men jag fixar ett inlägg med lite bilder sen! :) 



Kommentera här: