Godmorgon!

Jag trodde att det skulle bli riktigt svårt att kliva upp ur sängen idag eftersom att jag och Alice har vart hemma i över en vecka. Men det var faktiskt inte svårt alls. 
Beror nog på att trots att det är jättemysigt att vara hemma med Alice så kan det samtidigt bli lite jobbigt 9 dagar i sträck när hon är sjuk...och "trotsig" ;) 
Det ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet, även om det bara är kontorsarbete jag får göra nu. Jimmy säger den här tjockisen inte får städa mer nu, haha! Och jag klagar inte över det, jag har riktigt ont i ryggen och ett av benen varje dag. Sådär ont så det är svårt att ens vända sig i sängen - mindre kul. 
Så idag blir det äntligen dagis för Alice igen, hon längtar tillbaka :) 

Igår var vi förresten hos min mormor och morfar och åt mat. Stek med sås och potatis. Riktigt gott! Det blev glass till efterrätt. Alice gick inte därifrån hungrig kan jag ju säga i alla fall. Hon åt massor med mat och sen en hel del glass också ;)

Igår var det även 8 veckor kvar till BF förresten. Det går fort nu! 

Kommentera här: