Godmorgon!

Förlåt för dåligt med inlägg under veckan. Alice blev magsjuk natten till tisdag. Inte så kul för min lilla tjej :( 
Så tisdag och onsdag tog vi det bara lugnt. Det var en ganska lindrig magsjuka ändå, hon slutade kräkas natten efter, men det där dygnet det var som värst är ju ändå inte roligt alls... I onsdags hade hon bara feber, tror hon hade lite lite feber igår också. Men idag är nog även febern borta! :) 

Jag och Jimmy har klarat oss än så länge, får väl hoppas att vi slipper! Jag vill INTE ligga och spy nu, allt är tillräckligt jobbigt redan, så det känns som att jag hade dött då. 
Okej, inte dött kanske, men nästan ;) haha. 

Just nu sitter jag och Alice och bygger lego...i soffan. Haha. Behöver jag ens säga att vi är trötta idag..? Det känns som att jag skulle behöva sova i ett dygn eller något. 
Jaja! Bara att stå ut och lägga mig tidigt ikväll. 

Nu ska jag snart smita in i duschen om jag får för Alice, sen får vi se vad som händer idag. Vi lär ju bara vara hemma idag ifall Alice smittar fortfarande, men en liten promenad får det nog bli iaf. Börjar tröttna på att sitta instängd här nu, haha. 

Kommentera här: