God...natt..

Jag är trött. Trött, trött, trött. Alltid trött.

Aja.
Idag kom mamma och hämtade mig och Malin vid 12:30, vi skulle åka och fika, utan barn :)
Så jag lämnade Alice hemma med Jimmy och gick ut. Och jag måste ju säga att det känns riktigt konstigt att inte ha en vagn framför sig eller en Alice på armen när man går. Tänk så ovant det kan bli, man tänker bara "har jag glömt något?" hela tiden, haha!
Vi åkte i alla fall till Drott och fikade lite, sen åkte vi till torget och åt mjukglass också ;) hihi.

När jag kom hem igen skulle Alice precis äta mellis, så hon fick en banan och sen gick vi till affären och handlade mat. Det blev pasta med skinka, champinjoner och ostsås idag. Gott :)

Nu håller jag på att somna medan jag sitter här i soffan och skriver, så nu tänker jag gå och lägga mig. Jimmy sitter ju ändå och spelar sitt Diablo eller vad det nu heter...

Godnatt!

Kommentera här: