Väder

Det ser ut att bli fint väder idag. Hoppas vi slipper regn i alla fall. Än så länge är det blått på himlen, men vädret verkar ju kunna ändra på sig på fem minuter nu för tiden... 
Idag ska vi till farmor och farfar, därför hoppas jag på fint väder, så vi kan GÅ dit. Och om det nu är fint väder så tänkte jag gå till en lekpark och gunga lite innan vi går upp till dom. 

Jag vet, efter fyra rader har jag redan skrivit "väder" fyra gånger. Hoppsan, nu blev det fem! 
 
Nu sitter jag här med en kopp kaffe (för det visste ni nog inte redan..? haha) och fixar lite med en header. Måste ju ha lite bilder! Nu är det tråkigt och väldigt opersonligt. Man måste ju se vems blogg det är :) 

Tyvärr står det still i huvudet, så just nu är det bara tre bilder på en rad. Men kommer jag inte på något så får det duga sålänge! Det är ju ändå bättre än nu.. :)

Kommentera här: