En vecka avklarad

Ja, nu är min första vecka på stabia avklarad. 
Det blev en rörig vecka där jag fick hoppa in lite här och där, och jag fick aldrig någon ordentlig genomgång av "mina" ställen av han som slutade (han vars tjänst jag tar över). Bland annat pga att han var sen första dagen (vilket var hans sista dag...) och så fick jag då åka på akut byggstäd i Västerås. Så det hanns inte med någon genomgång. 
Men det har gått väldigt bra ändå! 

Och chefen sa idag att dom redan var väldigt nöjda med mig där, så dom hoppas dom får ha kvar mig där ett bra tag. 
Känns bra! 

Idag när jag var på jobbet skrev Jimmy att Alice hade spytt. Sen efter det har hon spytt typ fyra gånger till... Men det känns inte som att det är magsjuka i alla fall. För nu äter hon som en häst, hon vill verkligen ha något att äta heeela tiden! 
Och så har hon redan börjat få behålla allt hon stoppat i sig. Så vi hoppas på det bästa och att ingen mer blir sjuk. 

Nu är Jimmy på jobbet. Jag och barnen har ätit en god köttgryta och sitter just nu i soffan och bara myser och ser på tv. Båda barnen är påväg att somna här på mig tror jag. Mys! ❤️ 
Så nu ska jag ta och lägga bort telefonen och tanka en massa gos innan läggdags. Även fast jag bara jobbat halva dagar nästan hela veckan så känns det att man inte träffar barnen lika mycket som innan. Men - skönt med mjukstart i alla fall. Nästa vecka skulle det bli desto mer jobb fick jag höra ;) 
Nä, dags för mys!

Kommentera här: