Godmorgon..?

Jag har sovit som en... Eller, jag har knappt sovit inatt. Jag somnade vid 23, tror jag, och sen vaknade jag av att Alice var ledsen och JÄTTEFÖRKYLD :(
Och sen har hon vaknat hela tiden, hela natten. Stackars liten...
Hon var ju jämt förkyld på natten förut, bara på natten, så vi tänkte kolla upp om det var någon allergi. Men det bara försvann helt plötsligt, så vi gjorde aldrig det.
Men så kom det tillbaka inatt igen... Så nu får jag ringa bvc på måndag, och hoppas att dom kan kolla upp det snart.
Tycker så synd om min lilla bebis när hon knappt kan andas på natten :(

Nu är hon glad i alla fall, hon sitter och äter gröt. Eller, ja, jag matar ju henne såklart. Och hon är inte förkyld! Det är så konstigt, hon blir bra en stund efter att man tar upp henne ur sängen.
Jaja, vi får kolla upp det där. Blir det värre får hon väl sova PÅ mig på nätterna. Haha.

Idag ska vi i alla fall till min mormor och morfar och äta mat :)

Förresten, det här vaknade jag upp till imorse. Snö?! Jag trodde det var vår nu...

Kommentera här: