Nu är det dags!

Näe, nu är det dags att komma igång med bloggandet igen, eller hur? 
Ja, alltså, på riktigt den här gången. Inte bara ett inlägg då och då, här och där. Nej, minst ett inlägg om dagen ska upp. Och den här gången ska det inte heller bara bli tråkiga inlägg om vad jag (och resten av familjen) gör om dagarna, utan den här gången ska det bli så mycket mer. 

Nya kategorier tänkte jag fixa också, så att ni lättare kan hitta i bloggen. Innan har jag inte skrivit om så mycket mer än om vår vardag så det har inte behövts olika kategorier, men nu ska jag skärpa mig och börja skriva om andra intressanta grejer också.
Har redan en del inlägg som bara ligger på hög och väntar. Men jag kan ju inte publicera alla på en gång för då blir ju inget läst ändå ;) så det kommer lite då och då. 
 
För att uppdatera er lite om vad som händer här just nu:
Vi är sjuka. Igen. Det känns som att vi har vart konstant sjuka sen november. Har det inte vart förkylningar med feber och hosta så har det vart magsjuka eller konstiga prickar...eller hjärnskakning (för min klumpighet räknas väl som en sjukdom snart va? ;p). 
Igår var jag på vårdcentralen med båda barnen. Vi var där i 2.5 timmar...och inne hos doktorn max en kvart sammanlagt. Det var jobbigt för både barnen som var trötta och hungriga, och för mig som fick stå och bära på en av dom hela tiden, men vad gör man inte för dom små? <3 

När vi skulle åka därifrån pajade bilen också. Den började skaka och motorlampan började lysa. Så jag åkte in på närmsta parkering och öppnade motorhuven och fick till slut syn på en slang som gått av. Efter en stund kom farfar och hjälpte mig att laga den så jag kunde åka hem i alla fall. Även mamma kom och satte barnen i sin bil så dom slapp bli kalla <3 
Imorgon ska bilen in på verkstan så den kan bli ordentligt lagad. 
 
Så... Det får duga som första inlägg för det här året. Nu ska jag fixa nya kategorier och sen tänkte jag lägga upp ett inlägg med lite bilder. 
1 Evelina - mamma till lille Emil och gravid ♥:

skriven

Åååh äntligen! :D

Kommentera här: