Trött, trött, trött

Godmorgon :) 

Jag bör inte vara trött idag, men jag skulle nog lätt kunna sova i några timmar till. Somnade väl runt 23, sen vaknade Lucas vid 1, 5 och sen vid 7 då vi tog oss upp och gick ner i soffan för att inte väcka Alice och Jimmy. Och det brukar väl räcka för mig. Antar att 6-7 timmar inte räcker för att ta igen efter helgen. Får hoppas på att Alice vill sova en stund på dagen idag så jag oxå kan göra det ;) 

Jimmy och Alice ligger kvar där uppe och sover, å jag och Lucas sitter under en filt i soffan och myser. Ja, jag myser i alla fall. Han pratar med lampan..? Haha. 

Även idag ska vi bara vara hemma, Alice feber låg på 39 hela dagen igår med, och inatt har hon vart väldigt varm... 

Nä, nu hörde jag henne där uppe. Hon låter irriterad så jag antar att hon inte lyckas väcka Jimmy. Så jag får nog gå upp och hjälpa henne lite nu.. ;) 

Kommentera här: