Kallt!

Åh, vad irriterande det är när barnen somnar ganska sent på kvällen, sådär sent så att man vet att man kommer få en liten sovmorgon i alla fall...och så har det snöat så pass mycket att en traktor måste åka utanför fönstret kl 7 för att skotta och sanda. 
Ja, alltså, dom gör ju bara sitt jobb. Såklart. Men snön kunde väl snällt ha kommit på dagen istället för natten så jag kunde fått min sovmorgon? ;) 
Haha, jaja. Jag fick snällt ta mig upp kl 7 imorse igen med Lucas, Alice däremot vaknade inte av traktorn och sov ända till 9. Det behövde hon! 

Vår panna är halvt trasig här hemma också... Gissar att den börjar ge upp. 
Så just nu sitter jag och barnen här i soffan och myser under värmefilten, för det är bra kallt inne just nu. Men det är ju mysigt i alla fall ❤️ 

Nej nu ska jag gå och koka mitt superte för förkylning, haha. För jag vill ju gärna kunna prata ordentligt när jag börjar jobba på tisdag. Det är ju en fördel när man ska jobba med att just prata i telefon...

1 Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥:

skriven

Har ni inte ringt någon jour angångende pannan? Det borde ju gått väl? Haha.. Men men, imorgon är det måndag så ni får väl ta och ringa då så dom kan fixa felet, inge kul när det är kallt ju :/ Barnens rum är ju liksom redan kalla så det räcker.....

Svar: Har dumt nog inte tänkt på det, hahaha. Det bör ju finnas.

Ja, vi får ta å ringa idag när vi vaknat till ordentligt :)
Nä, vi har elelement i barnens rum, för det är så otroligt kallt där, inte kul alls..
Nina Karlsson

Kommentera här: