Hoppsan!

Här är det visst tre månader sen jag tittade in senast. Oops! 

Det har vart lite mycket här hemma. Både med jobb och mer personligt. Så jag har inte haft lust att tänka på sånt här som att blogga. 
Men nu har det ordnat upp sig, det mesta i alla fall, så nu kanske man skulle ta tag i det här igen :) 

Just nu sitter jag dock i soffan och ser på prinsessan Sofia (som varje morgon, det är Lucas favoritprogram och han bara SKA se det på morgonen ❤️). Och så vill väl mina små busar ha frukost snart. 
Så jag tänkte bara kika in och säga hej. Och att det gick bra med bilen (det var det senaste jag skrev om där för tre månader sen). Det var dyrt - men det gick bra. Och nu blir jag retad för det där i resten av mitt liv skulle jag tro... ;) 

Nu ska jag plocka fram frukost och sen får vi se vad den här dagen har att bjuda på. 
Jag och barnen får väl åka in till någon lekpark eller liknande i alla fall. Jimmy har ögoninflammation och det är sååå synd om honom, så han får nog stanna hemma ;) haha. 

Lovar i alla fall ett inlägg med en massa bilder från dom senaste tre månaderna senare idag/ikväll. 

Men jag kan ju i alla fall bjuda på en bild som Alice tog igår när jag satt och spelade gitarr. Blivande fotograf av den tjejen kanske? ;) 


Kommentera här: