Dumma kabel

Hej!

Jag vet att jag har tänkt lägga upp bilder bra länge nu, men det har inte blivit av pga att Alice har haft en del "jobbiga" kvällar. Då lägger man sig helst bara och sover när hon har somnat, faktiskt. 
Idag somnade hon dock vid 19, men det blir ändå inga bilder idag. För jag hittar inte kabeln till kameran, så jag får inte över bilderna på datorn... Ska fråga Jimmy när han kommer hem, vet han vart den är så lägger jag upp bilder imorgon. Lovar! Haha... 
 
Nä, nu ska jag kolla facebook och läsa lite bloggar tills Jimmy kommer hem. 
Men ja, bilder kommer imorgon...om jag så måste vända upp och ner på hela hemmet för att hitta kabeln. Lovar ;) 
1 Evelina - mamma till lille Emil ♥:

skriven

Du är duktig på att lova, hoppas du kan hålla det ;)

Svar: Kabeln är hittad, så jag looovaaar! Hahaha ;D
Nina Karlsson

Kommentera här: