Sjukling

I fredags fick jag helt plötsligt jätteont(!) i huvudet och mådde illa. Mådde så dåligt så jag trodde på en gång att det var magsjuka...igen. 
Senare blev huvudvärken ännu värre (vilket jag knappt trodde var möjligt ens), och så fick jag hög feber. 
Men som tur var så var det inte magsjuka i alla fall. Bara väldigt hög feber, väldigt mycket ont i huvudet och illamående. 
Tråkigt att bli sjuk precis när Jimmy blev ledig i några dagar. Menmen, Alice fick en massa pappa-tid igår så dom två var nog nöjda i alla fall. Jag och Lucas fick vara hemma i soffan och bara mysa :) 
Nu mår jag bättre i alla fall. Väldigt seg i både kroppen och huvudet bara. 

Idag jobbar Jimmy i 3-4 timmar, han är väl hemma vid 16 ungefär. Då blir det kalops (som redan står på spisen, mums!) och sen blir det väl som vanligt bus och mys med Alice innan hon ska sova. 
Jimmy har "träning" ikväll när Alice somnat, så jag blir ensam här. Får försöka lägga mig tidigt och bli helt frisk :) 

Nu ska jag kolla hur det ser ut i grytan. Det luktar väldigt gott i alla fall :) 

Kommentera här: