Storhandla en lördag..?

Hejsan! 

Jag vaknade 9 imorse, Alice vaknade en halvtimme senare. Förstår ni hur skönt det var att få sova så länge när man har sovit jättedåligt i över en vecka?! 
Om man räknar bort alla gånger jag vaknat för kisspaus eller kramp i benet (när försvinner det egentligen?) så har jag nog sovit typ 8 timmar inatt. SÅ skönt att få vara lite pigg för en gångs skull. 
Att ha en bebis i magen och en "trotsig" tvååring utanför...ja, det kan man lätt bli lite trött av ;) 

Jaja! Nu ska vi åka till Hälla och storhandla. Hur smart det är att storhandla en lördag märks väl på hur mitt humör är när vi kommer hem, haha. 
Det är i alla fall roligare att storhandla där än i Enköping. Ica Maxi i Hälla är mycket större och har fler roliga grejer, hihi.
Vi ska även hitta en present till Fabbe som ska ha kalas imorgon. Han fyllde ju hela 5 år i måndags! :) 

Nä, dags att byta blöja och åka iväg!
1 Malin:

skriven

Vi kan byta ! Du tar Zacke jag tar Alice haha. Jag har varit dum hela dagen enligt Zacke för han inte fick tuggummi på affärn efter loppisen ...:)

Svar: Ja, det va ju väääldigt dumt av dig...hahah :)
Nina Karlsson

Kommentera här: