Sjukling

Godmorgon? 
Haha, nejdå, vi har vart vakna sen strax efter 8. Alice är lite sjuk, vi har vart hemma hela veckan än så länge. Hon hostar och sover inte mycket alls på natten. Igår hade hon hög feber hela dagen. På kvällen blev det full rulle här hemma däremot. Hjälp, all energi måste kommit på en gång där. Galen tjej! Haha. 

I söndags beställde jag ny telefon. Och igår kom den så nu har jag en iPhone 5s. Riktigt nöjd. Inte för att det är  stor skillnad mot min förra, 4s, men lite skillnad är det ju ändå. Som att man kan låsa upp telefonen med sitt fingeravtryck till exempel. Haha. 

Nu sitter jag och Alice i soffan och ser på tv. Hon är seg idag med, men hon har inte lika hög feber idag i alla fall, så det går nog åt rätt håll. Ska strax hänga lite tvätt, sen tänkte jag att vi skulle gå upp på övervåningen. Jag måste vika in tvätt, det börjar bli rätt mycket att vika in. Eller ja, 2-3 maskiner i alla fall. Bäst att ta tag i det innan det blir för mycket...för annars blir det bara jobbigt, haha ;p 

Nä, nu hörde jag tvättmaskinen spela sin lilla trudelutt, så nu är det dags för mig att hänga tvätt. 



Kommentera här: