Mar. 26, 2013

Äsch, bilderna får vara åt fel håll den här gången. Fattar inte varför det blev så.

Jag har precis kommit upp ur sängen, en halvtimme för sent. Orkade inte ta mig upp kl 6 idag, igår natt sov jag 4-5 timmar och inatt sov jag också runt 5 timmar.
Så jag är inte så pigg, men det ska nog gå bra :)

Idag blir det att lämna Alice på dagis vid 9 som vanligt, sen gå vidare till en flyttstäd. Fast idag hinner jag bara städa fram till strax innan 14, för sen ska jag på "föräldrafika" på dagis. Man får köpa våffla och kaffe för en tia, haha, det var ju våffeldagen igår :)

Sen ska vi väl gå hem och fundera på vad vi ska äta för nåt. Jimmy slutar nog sent idag, så jag gissar att jag och Alice får äta själva. Men jag vet inte riktigt, så vi får väl se.

Jag är så trött...
Nu ska jag ta lite kaffe och sen börja fixa mig innan jag ska väcka Alice.

God morgon.

Kommentera här: