Sessan

Jag råkade somna samtidigt som Alice igår, runt 21:30 (hon vill fortfarande inte sova på kvällen...gör allt för att hålla sig vaken). Så imorse vaknade jag 7:30 och kunde inte somna om. Men det gör inte mig något, tid för mig själv på morgonen är bland det bästa som finns!
Tyvärr kom jag knappt ur sängen för jag hade så ont i ryggen. Brukar få det när Alice sover i våran säng, antagligen för att jag då måste ligga stilla hela natten.

Alice vaknade typ en timme senare, och sen dess har vi ätit frukost (i soffan, hihi) och ritat lite.
Nu sitter jag med en islatte och tittar på Alice som är helt fast i "Sofia den första". Det är ett program på Disney Junior, det handlar om en prinsessa som heter Sofia. Alice älskar det (och allt annat som har med prinsessor att göra...), hon sitter fastklistrad framför tvn under ett helt avsnitt...DET händer inte ofta ;)

Strax ska Alice bada, sen ska vi väl hitta på något gott att äta till lunch. Och sen är vi nog ute typ resten av dagen om vädret är fint.

Men först - dricka upp min latte och se på prinsessan Sofia.. :)

Kommentera här: