Knappt fem timmar...

Oj, nu har jag glömt blogga igen. Finns en bra anledning: stress

Idag åker vi till Laxsjön, vi kommer vara där över midsommar i år igen. Innan det har jag tre jobb att hinna med mellan 9:15 och typ 14:30. Men helst vill jag vara klar senast 14. Då hinner vi packa ner det sista i bilen innan vi åker och hämtar Alice. Så kan vi åka direkt när vi har hämtat henne. Vore perfekt (inte egentligen, men så perfekt det kan bli idag i alla fall...), för då kommer vi säkert fram runt kl 20, vilket inte är alldeles för sent.
Måste vi packa ner allt efter att vi har hämtat Alice så kommer vi säkert härifrån strax innan 16, då blir det nog svårt att hålla Alice vaken sista biten...
Får jobba snabbt och hoppas på att bli klar tidigare!

Vaknade för en halvtimme sen, trots att jag bara har sovit fem timmar pga packning igår kväll. Menmen, då hinner jag packa lite till innan vi går till dagis :)

Nu ska jag sminka mig, sen packa ner det... Sen fixa håret, sen packa ner allt jag använder till det...
Jadå, jag är på jättebra humör idag...verkligen. Inte! Men det blir säkert bättre under dagen ;)

Kommentera här: