Godmorgon

Idag var det inte så lätt att gå upp ur sängen. Alice låg bredvid mig och var så varm och snarkade så mysigt, haha. Och då vill man ju bara ligga kvar och somna om. Men nej, inte idag!

Nu sitter jag här i soffan med mitt kaffe. Är övertrött (har nog sovit max fem timmar inatt) och funderar på rymden. Man ska inte tänka på sånt när man är trött, märker jag. Det slutar oftast i massa konstiga sms till Malin, följt av asgarv.
Nu har vi kommit fram till att kängurus (heter det ens så?) inte kan hoppa utan magneter på fötterna, för då ramlar dom ut i rymden.
Nejdå, vi är inte så dumma att vi faktiskt tror det, jag lovar. Våra sms brukar oftast spåra ur på det sättet.

Nu ska jag sluta skriva innan det börjar spåra ur här med.

Idag blir det plugg! Om jag har rätt bok till kursen, hoppas verkligen det...

Kommentera här: