Oj!

Hejsan! 
Förlåt för att det inte har blivit några inlägg (nu igen), men den här gången är det faktiskt inte mitt fel! Haha. Blogg-appen har inte funkat på några dagar, och jag kände inte riktigt för att blogga från internet på telefonen eftersom att man då måste skriva in alla koder och sånt själv. 
Men nu verkar den funka igen :) 

Under dagarna jag inte kunnat blogga har vi tagit det lugnt, städat och firat jul såklart! I tisdags hos min farmor och farfar (med pappa) och igår hos mamma och Svennis. 
Jag tänkte lägga upp bilder senare, vill hellre göra det från datorn än från telefonen. 

Fast jag hoppas på att jag ljuger för er nu - att det inte alls blir några bilder idag. Vill ju ha ut lillebror! 4 dagar efter beräknat datum, börjar bli lite smått less nu. Inte minst på alla människor som frågar "känner du något?", "ingen bebis än?", "när ska han komma egentligen?". 
Visst, fråga om ni vill, men när det är samma personer som frågar flera gånger om dagen blir det lätt lite jobbigt. 
Han kommer när han kommer helt enkelt, förhoppningsvis så snart som möjligt ;) 

Nu ska jag diska undan efter lunchen, sen kanske jag går upp och vilar med dom två sömntutorna som redan sover uppe i sängen :) 
Fast känner jag mig själv rätt så städar jag antagligen. Woho.. 

Kommentera här: