Och godnatt!

Hejsan!

Idag kom ju Fabian hit runt halv fyra. Då åkte vi och handlade lite grejer till tacosen. När vi kom hem igen så kom även Malin och Zacke hit. Fabbe fick då sina paket av oss; massa pennor, 1kg papper och en jättefin onepiece! :)
Sen blev det mat, bus och mys tills Fabian somnade i soffan, sittande, med sin nya onepiece på (se bilden längst ner i inlägget). Han ville inte sova i något annat, det skulle vara onepiecen, haha! :)

Just nu sitter jag i soffan. Helt ensam. Riktig skönt faktiskt. Får vila öronen lite ;) haha! Nej, men jag är inte van vid att ha en fyraårig kille här, det är lite skillnad mot min lilla Alice. Fast hon kan låta mycket hon med, men på ett helt annat sätt, hihi.

Haha, den riktiga anledningen till att jag är vaken nu är att jag vet att jag inte kommer kunna somna än (även fast jag verkligen borde sova nu...eller för typ två timmar sen). Tänker bara på vad som ska packas, i vilken väska allt ska vara i och massa sånt. Och den här gången ska vi ha sjukt mycket grejer med oss! Får väl se om vi själva får plats i bilen.. :)

Imorgon åker vi och lämnar Fabbe hos mormor efter lunch, sen blir det lååång bilresa till Trollhättan. Gissar att Alice kommer sova typ två timmar i bilen som hon brukar göra på dagen, och det är nästan halva vägen! Vore skönt för henne, så det hoppas jag i alla fall :)

Nä, nu ska jag smyga in och se om det finns någon plats mellan Jimmy och Fabbe i sängen!
Godnatt :)

Kommentera här: