Bilder från idag

Idag har vi varit ute mycket. Först gick jag och Alice ner på stan där vi mötte syster/moster, pappa/morfar och Carro. Sen gick vi till Klosterparken, där gungade Alice och Zacke lekte i sandlådan.
Sen ville båda småttingarna sova, och precis då kom Jimmy, så då blev det en ganska lång promenad :)
Jag hade "runkeeper" igång hela tiden, och jag har nästan gått en mil idag. Det känns i mongofoten nu kan jag ju säga! Min ena fot är konstig, helt plötsligt ser det ut som att jag har två fotknölar på samma sida...å det gör ont.
Mycket fel på mig nu, tycker jag! Haha, jaja.
När vi hade gått färdigt gick vi till Coop och handlade, och sen blev det att åka hem och göra pizza. Som blev jättegod förresten! :)

Nu på kvällen har vi busat och busat...och busat lite till. Så nu sover Alice gott här, hon somnade direkt efter vällingen, så hon får ligga kvar på mig en stund till. Bara för att det är så mysigt :)

Jaja, jag bara skriver om tråkiga grejer nu, här kommer lite bilder istället!

Kommentera här: