Godnatt!

Idag kom Malin och Zacke hit strax innan lunch. Vi åt fiskbullar, sen skulle Alice och Zacke sova. Jag och Malin drack kaffe med alldeles för mycket grädde samtidigt som vi kollade ut på en postis med problem. Hahaha. Stackarn hade kört fast med mopeden i en pytteliten snöhög och kom inte loss. Hade bra stor lust att gå ut och hjälpa honom, men hur mycket kan lilla jag hjälpa till liksom? Hade ju inte kunnat flytta den där saken en millimeter, haha.
Till slut gav han upp. Han lämnade mopeden där, tog post till hela huset han var vid och gick och delade istället. Smart kille.
När han kom tillbaka till mopeden så kom tre killar från etf och hjälpte till, då kom han äntligen därifrån.

Haha! Kul liv man har som sitter och tittar ut på en postis med problem..?

Nu ikväll, strax innan kl 18 var vi och lämnade Alice hos sin morfar. Hon fick vara där medan jag och Jimmy åkte på föräldramöte på Alices dagis. Verkar jättebra där, kommer kännas tryggt att lämna Alice där om dagarna :)
Imorgon är det en månad kvar tills hon börjar. Kul!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag baka, för i helgen fyller jag år!

Kommentera här: